Jävla cykel






Blev en riktigt mysig kväll igår. Jag lagade Kyckling, pommes, beasås & vitlöksbröd till Jonas & mig.
Han blev riktigt glad när han kom hit. Han tyckte även om maten..så jag lyckades nog rätt bra ändå ;)








Katten (som inte har något namn) & jag väntar på att Jonas ska komma.











Efter maten tog vi en liten promenix, gick förbi Acke, Ulli & Molly. Hamnade där i lite över en timme..satt o tjöta o busa lite med Molly. Sen gick vi till Småttan ihop med Acke & köpte lite chips & cola för att sen gå hem o kolla på film & mysa i soffan.







  

Mys i soffan med dessa tre godingar!






Innan det fick vi kämpa lite med att pumpa upp däcket på cykeln som ja skulle ha till jobbet idag...MEN imorse när jag skulle ta cyklen vid 06.10 så hade all luft gått ur!!! Jag tog ett snabbt beslut och insåg att jag var tvungen att gå till jobbet. El rättare sagt  POWER WALKA! Det var 1,9 grader ute och hur dimmigt som helst. Jag gick i raketfart och insåg ändå att jag skulle bli sen. Ringde och förvarnade. Stämplade in 07.00.24...det ni! Bara 24 sek sen. Gjorde jag rätt bra ändå va?
Ingen bra start på dagen kan man säga..men fick ju bra träning iaf, man måste ju se det positiva i det hela :)





Dagen gick rätt fort ändå..och nu sitter jag här hemma i sängen o kollar på en skitdålig serie.."Greek". Alla dess jääkla serier är ju exakt likadana...gaaah!




Nu ska jag nog ta mig något att äta och sen slappa vidare här i sängen...kan hända att jag flyttar upp till soffan sen när mamma gått till jobbet. Kul söndagkväll jag har framför mig va??



Fisk...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0