Freeiiidag



Idag vaknade jag på det bästa sättet man kan göra...
Jonas låg och höll om mig o pussade mig i nacken, ååhhh vad mysigt det är!
Vi låg och drog oss lite och åt sen en mysig frulle tillsammans med mamma.




Vi tog sen 12.19 tåget mot Göteborg, jag hoppade av i Lerum för att träffa Angelica och Jonas åkte vidare till stan för att jobba.



Angelica & jag åt först en go lunch på vårat stamhak Mikado och åt Sushi. Gick sen bort till vårdecentralen och satt där i en timme ca..skööj. Sen åkte vi in till stan & kolla lite affärer. Tröttnade rätt fort så vi gick upp till Condeco o tog en fika ist :) Sen gick vi bort till 4Gott o köpte oss varsin påse. Vid 16.30 tiden traska vi bort till Drottningtorget och mötte upp Mikaela. Vi gick sen ihop till Ullevi för att möta upp Kim. & Angelica skulle möta upp Linnéa. Vi ställde oss i den roooliga kön, men jag var tvungen att vända. För fick inte ta in min parfymflaska som tydligen var brandfarlig. okej..? så jag & Mikaela gick bort till Sportlife och fjäskade med dom..så fick lägga både parfymen och mitt paraply i deras reception. Matchen var inge vidare måste jga säga..dom förlorade med 1-2 och hade en massa målchanser i slutet som dom sumpade..aja. Får hålla tummarna för att Herrarna vinner mot Ungern nu då.






   







Nu har jag precis krupit ner i sängen med myskläder, halsduk och täcke. Det är riktigt kallt här nere i mitt rum. Även fast jag stängt fönstret och satt på elementet så huttrar jag. Kanske ska göra mig en kopp te?! :)

 

I morgon är det MRL 75 som står på schemat på morgonen. Ska nog försöka klämma in en solning där med :) Sen hem och städa och så tänkte jag. Jonas kommer sen hit efter att han jobbat och då blir det god middag tänkte jag, och mys i massor. Får bli en tidig kväll eftersom jag ska upp tidigt på söndag och jobba.


Puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0