Ännu en bra helg




Jag fick jobba i fredags ändå..dom ringde vid 17-tiden. Så det var gött.
Efter jobbet åkte jag till Kungälv o mötte upp Jonas. Vi gick först till systemet och sen en sväng in på konsum. Traskade sen upp för den oerhört underbara backen hem till Jonas för att fixa i ordning oss lite.
Vid 19-tiden packade vi ihop oss och vinet och gick ner till Per & Evelina. Där blev det räkor, cheesecake, ost & en nedrans massa vin. Vi satt och tjötade, lyssnade på musik & hade riktigt trevligt in på småtimmarna. Vid 1-tiden tyckte vi det var dax att gå hem eftersom Jonas skulle upp o jobba på lördagen.
Så det blev raka vägen hem o bums i säng.
Nån var INTE så nöjd när klockan ringde vid 06.30..uuhhh.
Jag var dock rätt nöjd i vetskapen om att jag skulle få ligga kvar och dra mig hur lääänge jag ville :)
Jag låg la kvar till 9.30 iaf innan jag tyckte det var dax att gå upp o äta lite frukost, packa Jonas kläder och sen åka hem. Nån han ju inte riktigt med att packa med sig dom nämligen...;)






Detta vinet köpte vi till Per & Evelina :)







Jag åkte hem och grejjade lite här hemma. (slappa mest iof).
Vid 18- var det dax för kalas hos Ullis föräldrar för att fira Acke & Ulli. Så det blev god mat och lite vin där med.
Vi skulle egentligen åkt vidare på fest sen till Emma. Men Jonas började må dåligt på kvällen så vi hoppade det tyvärr..:(


Igår var det Valvaka och grymt god middag hemma hos Jonas.
Han lagade stekt fläskfilé med bea-sås & pommes. Riktigt god söndagsmiddag :)
Vi satt uppe länge och kollade på det där förbaskade valet. Dom jag rösta på vann ju tyvärr icke. Men men.
Åh vilket jäädra ståhej det ska vara med allt runt SD. Hur orkar man egentligen..??!


Jag kasta in handduken vid 23.30 medans Jonas "Moderaten" Lengstrand satt kvar o kika lite till.
En annan skulle ju upp o jobba imorse. Så jag fick snällt gå upp vid 06.50 och få känna på den där känslan av att gå upp när han ligger kvar. Den e INTE rolig alls! Men men..e man väl uppe så går det fint!

Så idag har jag jobbat från 9-16.30. Suttit och stansat in en needrans massa siffror i datorn. Inte spec kul, men det är ett jobb med goa jobbarkompisar! :) Nästa vecka ska vi hjälpa till när dom har utförsäljning på massa prover. Kanske man hittar sig några kap själv med :)



Efter jobbet åkte jag raka vägen till gymmet för att träna MRL. Mötte Ninni på centralen i GBG, så det blev en hel del tjöt på vägen hem :) Alltid lika kul att träffa gamla kompisar. Hon ska köpa kort på LSC nu med, så då har man en till att träna med..yaaay!



I väntan på MRL:en.




Nu har jag precis gjort lite lunch till imon. Fick bli en omelett..den blev lite bränd, men man kan nog äta den ändå.
Har krypit ner under täcket i min säng nu o lyssnar på underbara Melissa Horn. Min nya idol!!



I morgon efter jobbet kommer Jonas in till stan och möter upp mig för att sen åka hem hit tillsammans. 
Jag längtar redan! ;)




<3










Hej svejs...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0