Kräftskiva, Danmark, jobb & träning






I måndags hade vi en liten mini kräftskiva hos syrran.
Så bra kväll! Kräftor, räkor, vin, tunnbad, MIG, godis & en jääädra massa skratt!









   

  


..........................................................................................................................




Vi sov över hos Syrran & Fredrik. Jag på en tältsäng och Jonas i soffan...jag fick en sänggäst ändå.
 "Lilla" Diesel kom och sov ihop med mig en stund :)
I tisdags åkte Jonas & jag till Danmark över dagen.
Helt underbart väder var det!
Vi gick och strooossade på Fredrikshamns gator, drack vin, åt god mat och bara myste ;)








   

   

   






Kom hem till Jonas vid 1-tiden..jag tvätta av mig sminket och slängde mig i sängen. Somna på 2 sek tror jag.
Vaknade sedan av att tel ringde vid 7.40 tiden. Blev jobb på kvällen 14.30-21.00. Så jag gick och la mig igen och sov till 11 ca. Sen var det dax att göra sig i ordning och åka mot jobbet. Rätt seg kan man säga.
Jobbade sedan dagen idag. Den gick rätt smärtfritt förbi den med. Helt slut när jag kom hem dock. Men jag hade ju faktist satt upp mig på Body Combaten. Så det var bara att slänga i sig lite mat, byta om, slösurfa lite och sen knata bort till gymmet. Sarah var också där, och då var det mkt roligare..alltid roligare att träna ihop med någon faktiskt :)




Så nu har jag suttit i tel i ca en timme med 4 olika personer...haha. Växeln hallå, hallå!


Vid 23- tiden kommer Jonas hit efter att han jobbat. Kört glassbil i Alingsås idag..lite surt att åka förbi här för att sen åka hit igen...men men.






Ne det får va bra för idag! Hej!

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0