Hur ska det gå?




Igår var jag med min goa Natta på stan en sväng. Först blev det lite mat inne på Arkaden och det goa thai-stället där. När vi satt där o tjöta gick syrrans svärföräldrar förbi. Dom va ute på jakt efter present till deras andra son som fyller gubbe nu snart :)



God thai-bai mat!




Vi gick sen vidare till Condeco för en kaffe i dom svarta mysiga fotöljerna. Vi hade en del att uppdatera varnadra om kanm an säga. Blev en hel del praaat och det gillar vi. Vi gick sen i rask takt med våra parraflaxer i högsta hugg bort mot Nattas bil. Sikket jeedra skitväder det var alltså, och likaså idag :(
Hon körde bort mig till stationen och jag tog tåget hem. Kollade på idol & gjorde lite lunch för idag.

Blev ingen jääättelång dag idag heller. Va där kl 8 och fick gå hem kl 12 igen. Rätt nice. Men imon blir det nog heldag som det ser ut.

Nu har jag inte gjort nått vettigt..el jo du! Jag har sökt ännu ett jobb.
Snälla gode gud ge mig ett heltidsjobb nuuu!! Tack! ;)


Om tre timmar är det dax för träning ihop med Angelica. Då blir det Body Vive. Har bara kört det en gång och det var på Nääs sommarträning. Men ska bli kul att testa det igen. Måste variera träningebn lite så at tdet blir roligt att gå också :) I mon är det dax att få ur sig lite aggresioner på Combaten igen...ååhh vad bra det är!




Vila en stund nu. Tjoflööjt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0