Update!!



Blev att jag åkte till Jonas i lördags efter Ackes match som slutade 1-1. Segt som fan att brorsan skadade sig 3 min in på matchen...så nu hoppar han runt som en invalid igen..:P


Vi lagade mat hemma hos J.
Blev kyckling, ris & sås. Gött var det. Sen kollade vi på Tv/Film, åt glass, chips & bara myste.
På söndan sen så tog vi det rätt lugnt på förmiddagen innan vi skulle åka till pappa på kalas. Så vid 14.30 tiden begav vi oss mot Högsbo o pappa. Där blev det god mat och efterrätt. Vi fick sen skjuts av Fredrik in till stan där vi tog bussen hem till Jonas. Kollade först på Duellen mellan Mona Sahlin & Fredrik Reinfeldt. Jag är inte så jätteintresserad så jag såg mest fram emot Mama Mia som vi kollade på efteråt.



Igår åkte jag hem vid 12-tiden. Slappade här hemma och va sen och träna MRL med syrran.












Idag har jag vart o jobbat i några timmar. Ska ju jobba på Intersports kontor här i Göteborg i 3 veckor framöver. Ska hjälpa dom att föra över data från ett program till ett annat. Rätt soft jobb ändå. Dom hade inte riktigt fått i ordning på allt tills idag..så vi kom dit vid 9 och slutade 11.30 igen.


Fick syn på en viss människa där idag med som jag minst av allt vill träffa! Så jävla typiskt. Vad är oddsen lixom? Men sån tur var så blev det aldrig något möte. Jag e bra på att gömma mig! Haha! :)
Fick ta energy bars, enrgidryck o lite annat smått o gått med mig hem.
Bra & gott att ha innan/under & efter träning.

 


Gott!






Nu ska jag snart göra mig i ordning lite för att åka in till stan och träffa Natta. Åhhh att det ALLTID ska gå så långt mellan gångerna vi ses. Jag har ju hunnit flytta hem från Malmö & skaffat kille sen sist vi sågs.
Det är dåligt av oss tycker jag...:(





Hej hopp






Kommentarer
Postat av: Siz

Oh du måste sno några såna till mig me!!

2010-09-15 @ 00:21:59
Postat av: Andréa

Ska se vad jag kan göra ;)

2010-09-15 @ 07:51:50
URL: http://andreaswerin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0