Tråk






Tänkte jag skulle gått upp tidigt idag..blev inte så. Kl 10 pallrade jag mig upp ur sängen. Käkade lite frulle, kollade jobb & drack kaffe. Sen tog jag tag i mig själv, plocka undan lite här hemma, tog på mig och traska bort med massa skräp till återvinningen.

Nu sitter jag här i köket och funderar på vad jag ska äta för något idag innan träningen. Får se vad som finns i frysen här hemma. Nåt ska man nog kunna slänga ihop.



Vid 15-tiden kommer syrran hit med Elliot. Då blir det en sväng till lekplatsen här hemma. Sen ska jag iväg och träna Body Combat 18.30. Idag SKA jag sola med, har tänkt det massa gånger men aldrig blivit av. Men nu så!


Vet inte vad jag ska skriva mer..tråkinlägg i know!


Hajjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0