Soliga tisdag




Igår när vi kom ut från träningen stog min snygging där och väntade på oss ;) Vi gick hem och åt kvällsmat..sen lyssnade vi på massa musik, efter det la vi oss i sängen och bara myste. Jonas kolla på Debatt som handlade om valet..då somnade jag. Haha..sååå intresserad är jag! :P

Idag gick vi upp vid 9.15..jag fixade frulle till Jonas, Ida & mig.
Sen tog Jonas & jag en promenix. Gick sen hem och fixade lunch till oss alla + mamma.
Sen satte vi oss ute på altanen i solen och drack kaffe och kollade på när Ida trimmade gräset utanför..haha.








Jonas är fräck i min snygga brillor ;)










Jag följde sen Jonas till tåget vid 15-tiden..gick hem och kollade lite jobb, men hitta inget bra.
Fick dock ett bra samtal idag :)



Vid 18-tiden kom Sebbe & Ida och hämtade mig. Vi åkte till ICA och handlade.
Vi åkte hem och jag gjorde min grymme thai/kycklinggryta. Fick rätt bra betyg :)
Sen var det dax för fotboll som även Acke, Ulli & Molly anslöt till...Sverige-San Marino som självklart Sverige vann med 6-0. Grymt.






Gott






MysMolly










Nu sitter jag i sängen och tänkte kolla på Idol på nätet..måste ju se alla roliga folk som inte kan sjunga,haha!
Ska se om jag även kan kolla på Ullared som hade premiär igår med. Hejja Morgan!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0