Samstag





Vaknade av att godingen ringde mig vid 9.20..skulle gått upp innan 9 tänkte jag..men nee..drog mig lite.
Gick sen upp vid 9.30..drocg på mig träningskläderna, åt lite youghrt & müsli innan jag gick bort till gymmet för att köra MRL 75. Var verkligen inte alls taggad..men kunde ju inte boka av mig så det vara bara att köra. Och det ångarar jag INTE! Fan vad gött och roligt det var. Svettades som en gnu. Traskade sen hem och åt lite ihop med mina två älsklingar här hemma.






    



-----------------------------------------------------------------------------------




   




Världens goaste katter!








Nu tänkte jag ta tag i städandet och tvättandet. Sen duscha, och sen kanske träffa Tess som e hemma hos sina föräldrar här i Stenkullen idag.
Tog fram kyckling innan med som jag tänkte laga till nåt gött med senare ikväll när Jonas kommer hit.

Ne dax att sätta igång.




Köss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0