Pump & bastubad





Sist jag tränade Body Pump var när jag bodde i Malmö. Då gick jag jääämt på det. Nu har det ju tyvärr inte blivit så mycket av den varan. MEN idag så! Shit vad skönt det var. Måste börja gå mer på det. Känner redan nu att jag kommer få träningsvärk i både armar & ben. Gööött!
Efter träningen blev det lite bastu med Emma. Det var med hur gött som helst.
Satt redan en dam i bastun när vi gick in som pratade glatt med oss. O vi kom fram till att det var en gammal lagkompis från hockeyn`s mamma. Haha..värdlen e liten. Hon visste vad jag hette o allt :)















Nu har jag kollat lite lätt på idol...suttit i tel mesta tiden iof. Så ska nog kolla på nätet nu ist :P






Det ligger två små katter i min säng nu. Åhhh dom e så goa. Ligger och håller om varandra :)






Bästa missarna!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0