Katter & hemmafru..?



Åååhhhh verkligen inte gjort nått vettigt idag. El jo lite kanske...?



Fick ett mess av Ida i morse som undra om vi skulle käka frulle ihop..och det gjorde vi med.
Jag fixade frullen och vi åt. Blev kaffe,ägg & macka.
Ida gick sen ut o jobba igen och jag plockade iordning lite här i mitt rum, slängde in en tvätt och mös med katterna. Nu har dom legat i min säng sen 11 typ och dom sover fortf.



The Cats





























Jag fixade lite lunch till mig o Ida vid 12.45 tiden. Blev fiskpinnar & potatismos. Nu har jag sååå jäkla ont i magen och det känns inte som jag kunner komma äta igen 16.30. För då kommer syrran & Elliot hit och ska käka med oss. Sen ska syrran & jag iväg och träna MRL och Elliot ska sova här ikväll. Efter träningen sen kommer Jonas hit. Efter lite övertalande fick jag hit honom ist för att jag skulle åka dit :)






Nu ska jag vila mig lite så kanske magontet försvinner...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0