Jodå såatt...




Bloggar typ inget längre och vet inte om jag kommer  göra det så mycket mer heller faktist....?

Jobbat på intersport hela förra veckan och ska jobba kommande vecka med. Kommer bli en del övertid denna veckan...gött, men segt. Inte världens roligaste jobb alltså...:/

I fredags efter jobbet mötte jag upp min goding på centralen och vi gick och åt sushi! Såå gott!
På väg till tåget såg vi att David Batra blev intervjuad av Harald Treutiger på centralen om hans nya bok om lappar..haha fan vad rolig han e :)







David & Harald



Vi åkte hem, gick bort o köpte lite godis och slängde oss sen i soffan o kollade på Idol.
Sen blev det film nere i mitt rum i sängen och jag däckade på 5 röda typ.
Igår på dan var vi en sväng i Lerum o titta lite. Åkte sen hem och Jonas hjälpte mig att välja kläder att ha på mig till kvällen. Han e helt underbar! Gick verkligen in för det! :)






Mej








Vi käkade lite pizza sen och så åkte han hem. Jag gjorde mig i ordning och åkte sen hem till Mikaela för förfest. Sen blev det stan & Nivå. Riktigt roligt kväll!!
Vid 3-tiden gick jag ner mot nisseterminalen och tog bussen till Kungälv. Somnade och vaknade när bussen var framme typ. TUR det! Gick upp för den där HEMSKA backen och kröp sen ner bredvid min kille! <3.



Idag har vi bara slappat och myst framför tv:n o kollat på Idol reprisen. Vid 15-tiden kom Henke och hämtade oss. Släppte av mig på Centralen och dom åkte sen vidare till Mölndal för att repa.
Ja skulle ev. gått och tränat med syrran, men shiiit vad trött jag e idag alltså. Inte tränat sen i måndags och kommeri nte kunna träna så mkt i veckan nu heller eftersom det kommer bli en del övertid, men får nog se till att pallra mig dit nån dag iaf.

Nu tänkte jag hoppa in i duschen o sen bara slappa ännu mer..kanske laga nån mat med. Seeegt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0