Core ball & Body Step




Gud vad gött det är att komma igång igen.
Gillar inte alls när jag kommer i sånna jobbiga svackor och slutar träna..! Men nu så!




Va på core ball efter jobbet tsm med Mikaela, Charlotte & Fatima. Var riktigt kul at testa något nyrr, men shit vad svårt det var att hålla balansen på den jääkla bollen. Grym träning dock.
När vi gick ut från klassen hade jag fått ett mess av syrran som fråga om jag skulle gå på stepen. Hmm ja varför inte tänkte jag. Så jag gick förbi pressbyrån o köpte mig lite att äta, hoppa på tåget till Stenkullen och tränade step en timme. FAN vad kul det var. Inte kört det på huuuundra år. Hade satans ont i knäna iof, men det gick fint ändå :)






Core Ball





:)





Nu har jag precis slängt i mig grymt god köttfärssås & spaghetti som mamma hade kokat ihop. Hade blivit en grym lunchlåda till imon. Men vi ska ut och äta lunch imon så blir inge med det :P



I morogn efter jobbet blir det nog en solning för mig..och ev. nån typ av träning med. Sen kommer Jonas hit och vi ska ha fredgasmys! <3. Båda ska ju upp gööör tidigt på lördag o jobba. Skönt att mann inte e ensam om det.
Vi prata ju om AW, men vi sköt upp det lite ist. Så alla kunde följa med :)



Ne nu ska jag borsta gaddarna och krypa ner under täcket...Go`natt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0