Bra fredag



Igår va en bra dag. Va klar vid 10.20, då tog jag bussen in till stan. Gick in på Åhléns & köpte present till pappa. Sen kom Jonas in & mötte mig. Då gick vi till gamla Café Vallgatan & åt lite lunch, sen tog vi en latte på Condeco, medans vi satt där och surpla i oss latten kom vi på att vi skulle förtidsrösta :) Så vi knalla bort till Nordstan och så fick vi röstat..rätt olika om man säger så ;P






Lunch





Förtidsröstat







Blev en sväng in på TRE butiken med..och vips så hade jag beställt mig en iPhone 4 :) Nu är det bara att vänta & vänta & vänta..men den som väntar på något gott..;)

Kom hem vid 14-tiden och då blev det lite kaffe o kaka med mamma & Elliot.
Sen kom även Acke & Molly förbi.
Det blev mys i soffan framför Pippi innan syrran kom och vi gick bort och köpte PIZZA! Gudars vad gott det var. Man kan säga att vi va rääätt mätta efter två st familjepizzor delat på 4 :)







  








Sen blev det vinbärspaj som mamma hade bakat och en massa godis på det. Känns som jag ätit för resten av kommande vecka nu :) Tur att jag ska iväg och träna om ca en timme då.

Va uppe med tuppen idag då Jonas skulle åka o jobba 07.19. Jag hörde ett litet skrik från övervåningen..så gick upp o hämtade ner Elliot så kollade vi på ännu mera Pippi. Nu har vi precis ätit frukost ihop med mamma och jag ska snart klä på mig och gå bort, tänkte ta en solning innan träningen faktist.

Sen blir det ev. att se på Ackes match vid 14-tiden. Om det inte öser ner då.

Ikväll blir det lugnt för min del igen. Ska antingen hem till Jonas el så kommer han hit igen :)

Nu ska jag svida om för lite träning.

 

Pöss

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0