Äntligen!




Jag tog mig till gymmet idag och körde en timme på crossen. Efter ca 40 min kom Sarah och gjorde mig sällskap :) När jag var klar gick vi bort och tjöta lite med Angelica som hade kämpat med vikterna. Jag gick hem och har nu duschat ätit och packat min väska. Ska snart åka hem till min sångfågel och lyssna på en ny låt han suttit med. Ska bli spännande :) Ska nog även pussa på honom lite ;)

Imon efter jobbet ska vi träna 4st tjejer. Core ball. Ska bli riktigt roligt att testa något nytt och träna någon annanstans. Så imon sviker jag LSC och tränar i Mölndal ist :)

Nu är det bara två dagar kvar på Intersport och det ska vi fira med lite AW på fredag. Ser jag fram emot. Får dock bli en lugn kväll då man ska upp o jobba kl 7 på lördag. Men ett glas vin el två har ju aldrig skadat..eller? :P

Nepp..nu måste jag packa ihop det sista och pussa lite på min lillprins innan jag åker till mina stoprins ;)


Ha en bra kväll alleman!


Puss!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0