Fullt upp


Precus duschat och slängt i mig två goda knäclamackor med keso på. Innan det var jag och tränade MRL med syrran. Solade en sväng innan det med.



Annars idag har jag åkt hem från Jonas, druckit kaffe med Ida, hämtat cykel i Floda, tvättat, städat, lagat mat & torkat bajs & kattspyor. Mumma va?!



Har ju varit ledig sen i fredags. Underbart! I fredags spelade jag Bandminton med Emma. Rktigt roligt.
Sen åkte jag in till stan och tog en AW med Lollo. Vi hamnade på vasa och där blev det lite drinkar, öl & vin. Åkte sen hem till Jonas och sov där. Men shiiit vilken knökad buss jag åkte med..folk börja bråka med varnadra och grejjer..helt galet. Vi sov iaf länge i lördags. Gick sen ner till Kungälv och handlade på systemet och lindex.
Sen åkte vi hem hit och käka och gjorde oss i ordning för att sedan åka hem till Lollo för att festa.








AW med Lollo.






   

   








En riktigt lyckad kväll blev det!! Ingen utgång för Jonas & mig..men hade grymt kul ändå.
Vi käkade och tog tåget hem 02.17 tsm med Pollot. Gårdagen var rätt seg kan man säga.

Jonas åkte och repade vid 17.30- tiden. Jag tog sen tåget in till stan 20.17 o mötte upp honom igen. Vi åkte hem till J och körde ett race med True Blood. Det är fan beroendeframkallande alltså!! Har sett sju avsnitt nu och jag vill bara se meeeeer hela tiden. Men lovat Jonas och vänta, så vi kan se ihop ;)

 

Denna veckan blir det lite mer jobb än förra. Jobbar kväll imon, sen dag ons & torsda. Och så lörda kväll o sönda dag. På fredag när jag e ledig ska jag på AW med mina gamla goa jobbarkompiar från Mercedes här i Stenkullen. Fick mess av Pia idag. Ska bli så himla roligt att få träffa alla igen. Nu var det ett bra tag sen sist. Tror jag var där i april och hälsade på dom..

 

Ne folks..hare!

 

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0