Ensamt fredagsmys



Jaaaa det är fredag idag!! :)


Men jobbveckan är inte slut för mig än inte. Nepp, för jag ska jobba imon och på söndag och sen på måndag igen. Det är verkligen skönt att känna att man lever!


Idag på jobbet innan lunch trodde vi ju att det var våran sista dag så vi firade med att äta ute på lunchen. Det blev thai! Guuu så gott det var. Hade tom vart där innan såg jag med..:P
Men nu så fick vi komma tillbaka på måndag för det är inte riktigt klart än. Kul! :)


Sitter nu i sängen här hemma och äter choklad & kollar på idol. Jonas jobbar fortf o kommer inte hit förrän vid 23 :(. då är det inte helt omöjligt att jag har däckat. Är verkligen helt slut idag!


Grymt att Madeleine från Lerum kom vidare i Idol förresten. Skitkul, och hon fick väldigt bra kritik med!:)







Snygga Juryn ;)








I morgon kväll blir det förhoppningsvis bio. Vill se Inception. Alla säger att den är så himla bra så då måste man ju se den.



Ne..kryper ner under täcket nu.



Tack!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0