Sol & BC





shit vad trött jag vart idag alltså...men jag pallrade mig till gymmet och slängde mig i solariet 20 min, sen blev det BC med fina flickorna Angelica & Sarah. Hahaha...det blev mycket skratt idag. Men vi genomförde träningen bra ändå tyckte jag..el hur tjejer? De bjöds på Gainomax efteråt..riktigt gott. Blev väldigt mätt på den alltså..kanske ska köra en sån efter varje träning hedanefter..??










Mumma!




Har nog äntligen fått ordning på min iPhone nu med...med lite hjälp från experter så ;)

Sitter här i soffan nu med två katter runt mig. Väntar på att J ska ringa som vart o repat med bandet. El dom kanske fortf. repar..men hoppas inte..:/.

Nu ringde det precis..men det var sebbe som var skitirriterad..haha, inte på mig dock :) Han ville låna en kabel till en ipod..och jaaa det är klart han får. Nu så kommer han snart hit och hämtar en :)

Kollar på Robinsson..även fast alla verkar bojkotta det så gör inte jag det..haha :P


Tack und hej leverpastej.




Kommentarer
Postat av: angelica

vi va grymma =) ditt hår fladdra till ett par gånger av mina grymma sparkar haha :p

2010-10-08 @ 16:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0