Onsdag



Åååhhh vad seg jag e dååå..

Jobbat 7-16 idag och 13-21 igår...ska upp o jobba 7-16 imon igen.
Hari nte haft några bra dagar på jobbet denna veckan kan jag säga. Började med att jag fick ta en jääävla massa skit från en anhörig...som jag inte alls hade med att göra.
Idag fick jag vara själv på morronen en stund då lilla Linda hade försovit sig...men det gick ju fint sen iaf :)

Men ååhh...inge kul start på veckan, hoppas fan de blir bättre imon alltså.
Måste faktiskt säga att jag trivs inte så bra där jag e nu tyvärr. Men det e ju ett jobb så jag får bita ihop tills året närmar sig sitt slut..:/

I går när jag kom hem från jobbet blev det raka vägen ner i sängen. Upp o hoppa tidigt idag juh.
Idag har jag varit och kört 45 min på crossen. Sen blev det 20 min solning. Åh såå gott. Nu sitter jag här i sänge..men ska ta tag i mig själv nu. Hänga upp tvätten och sen duscha.
Sen kommer min kärlek hit! Då ska vi kolla på ett avsnitt av true blood och sen sova och bara myyysa.




Hejrååå...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0