Meeega trött





Nu har jag jobbat två dar och jag e helt slut. Segt som faaaeeen o jobba kvällen o sen dagen.
Inte den piggaste människan på jorden justn u måste jag säga.




I fredags iaf så körde Angelica & jag ett bröst o triceps pass på gymmet. Riktigt roligt o JOBBIGT. Måste börja komma igång med det på riktigt nu, kan ju inte så mkt tyvärr. Men Angelica hjälpte mig bra!


På kvällen sen var det dax för AW med gamla jobbarkompisar på Basic. Blev en liten bit mat..några glas vin o massa massa snack! Kul! Ska upp dit imon o hälsa på tänkte jag! :)






   





I lördags var det först MRL 75 relesase. KUL!! Sen blev det stressigt! Duscha, äta, byta om o springa till tåget.
Va hemma vid 21.10 tiden..fick skjuts ända till dörra. Så skönt. Lite snack i tel. med Jonas. Sen sängen. Idag har jag jobbat 7-16. Skulle tränat BS, men blev inte så. Syrran e sjuk o då sket jag med i det. Men det behövdes, har ju tränat ons.lörd så en vilodag behövdes änna. Ska ju gå på MRL:en imon så!:)




Dom ringde nyss från jobbet o fråga om jag ville jobba imon. 7.30-14.00. Jag tackade faktist nej. Ska ju som sagt upp till jobbet och sen umgås med Jonas. Hoppas verkligen på så fint väder det har varit idag nu när man e lite ledig!

 



Tjipp tjopp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0