Lediga måndag




Idag gick jag upp vid 8.30. Gjorde frulle till mamma, Ida & mig.
Började röjja här nere i mitt rum..fick ett ryck o börja städa o så. Så de blev tyvärr inge påhälsning på jobbet idag heller....kände verkligen att jag behövde röjja här. O sen kom ju Jonas vid 12-tiden. Då käkade vi lite lunch, kollade på ett avsnitt av True Blood och sen hämta vi lillfis Molly på dagis :)

Fikade lite här hemma med Sebbe, Ida, Acke, Molly, Jonas & mamma.
Sen åkte alla hem och jag satte igång med maten. Blev ugnstekt falukorv. Smaskigt blev det! :)






















Jonas åkte för o repa vid 17 tiden o då gick jag till gymmet för att först ta en solning o sen träna MRL med Ida! Woohoo..riktigt roligt att hon var med.

I mon blir det kanske en liten utflykt med Syrran & Elliot. Sen träning...Body Combat. Gött!




Hej hopp gummi....






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0