Kulturell




Idag har jag varit på Sjöfartsmuseet med Syrran, Elliot & Jonas. Blev en mysig liten lunch på Café Zenit efteråt. Åt en grymt god falafeltallrik.








Mmmmm så gott!







Firre Fisk







sötnosar






Åkte hem vid 1-tiden. Vi hamande här i sängen o kollade på Jalla Jalla..haha va rolig den e.
Skulle egentligen tränat..men blev ändrade planer så jag åkte hem till Tess ist. Åt korv stroganoff och uppdaterades lite..:)

I mon ska jag till Arbetsförmedlingen och prata med min handledare eller var det är. Sen är det dax för jobb igen. 12.45-21.15...segt som tusan..men jobbar bara ons-fre o se ne jag ledig igen så det e gött! :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0