Igår!



Fick jag ÄNTLIGEN min iPhone 4! Jag bara älskar den redan! Sitter nu och håller på att synka ihop den med itunes. Så man kan lyssna på massa bra musik. För den klarar jag mig inte utan som ni kanske vet! :)

I går förresten...så mötte jag först upp min goa Tess i stan. Inte setts på 100 år känns det som. Vi gick lite på stan och satte oss sedan för att äta lite på ett mysigt Café i 5an.
Skrattade som bara vi kan när vi väl sätter igång..haha :)
Efter en stund kom Jonas in och Tess åkte sen tillbaka till sin skola. Jonas och jag gick en liten shoppingrunda...först på GINA där jag hittade en jättefin klänning att ha på mig på lördag och ett par grymma skor med :) För på lördag är det dax för fest för min Lollo som fyller år idag. Då ska det firas minnsan! :)
Efter lite shopping ville vi åka BIG GLENN (Göteborgshjulet) som vi pratat om heeeela sommarn. När det äntligen var fint väder och vi hade tid så var det la såklart STÄNGT!! Usch vad besviken jag blev, men men. Vi satte oss på ett café och tog en chailatte & choklad ist. Gissa vem som drack vad...? :P


Sen var vi och kollade på Inception...riktigt bra film alltså!! :)


Bloggen krångla igår..så det försvann massa text som jag hade skrivit...orkar innte skriva om det. Bloggar mer ikväll ist.

Ska byta om nu, gå till gymmet, sola & sen köra Body Combat med Angelica. Sen kommer Jonas hit och vi ska mysa o kolla på TRUE BLOOD! :)




Pussar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0