I morgon....



Är det 1år sen jag flyttade till skåne...blev ju först Ängelholm i 2 månader innan jag fick lägenheten i Malmö.
Det är sjukt vad tiden går fort alltså.
Och det är som jag ALLTID har sagt. Man vet ALDRIG vad som händer om 1 år.
Det var precis det jag sa för 1 år sen! Trodde inte då att jag skuöle sitta här hemma i mitt flickrum igen. Trodde inte heller att jag skulle träffa världens underbaraste kille som jag nu är tillsammans med och helt tok kär i!
När det gäller jobb är jag ju tillbaka på ruta ett. Men det är det faktist värt. Ett tag iaf. Jag käpmar hela tiden och söker efter det jobb jag vill ha, det är inte lätt vill jag lova. Men det ska väl släppa det med snart hoppas jag!!

Jag är iaf glad och lycklig och det är det viktigaste tycker jag.
Att jag får vara nära dom jag tycker om allra mest är helt underbart! :)







Jonas





Mamma







Syrran, Fredrik & Elliot


Alex, Ulli & Molly






Sebbe & Ida





Angelica





Lollo, Tess, Lollo & Mimmi




Mikaela





och massa massa mer :) Ni är underbara! Tack för att jag har er! <3




Puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0