Helgen som vart



Jopp så där dålig nu igen. Händer inte så mkt skoj i mitt liv..kanske därför. Haha! :P

Jobbar en del..tränar så mkt jag kan o är med min bästa Jonas så mkt jag kan.
Hade en helt underbar helg med honom.



Fick ju låna säsong 2 av True Blood i fredags. den såg vi slut i söndags. Haha. Vi e nördar. Fast Jonas e nog fan värst. Så nu har vi bara säsong 3 kvar..o sen håller dom på o spela in 4an med. :)



I lördags åkte vi en sväng till stan. Sen hem hit till mamma..mös lite o umgicks med mamma, sis & Elliot. Tog sen 18.19 tåget till stan o Mikaela. Parmiddag med henne o Viktor. Riktigt trevligt!! :) Blev en hel del vin om man säger så..haha. Vi somnade på bussen påväg hem till Jonas.TUR att vi vakna på samma hållplats vi skulle av.




I söndags sov vi rätt länge. Jonas åkte sen o repa o ja tog en sväng på stan. Sen åkte jag hem till Jonas igen o lagade Tacomys till oss två. Grymt gott var det. I går åkte jag o jobbade kväll..13.45 - 21.15. Åkte hem, sov o åkte till jobbet idag igen. 7-16..sen till gymmet o sola o sen köra Combat med Angelica.




Nu är jag ledig i två dar igen..gott e det! Så imon ska jag åka o träffa Emma pemma :) Hoppas på att det blir fint väder så vi kan ta en promenix med hennes lilla Vovve :)

O på torsdag är det ju AW med Intersport brudarna! Ska bli så himla kul o träffa alla igen. Mikaela såg jag ju i lördags, men resten va ligan! :)

Nu ska jag nog sova faktist...har plockat undan i mitt rum, tvättat o bytt sängkläder. Så nu ska jag krypa ner o drömma sött :)



Förresten...jag har världens underbaraste kille! YMMWGR ;)
Har varit tillsammans i 3 månader nu och mer ska det bli!







Jag vet..vi e inte som alla andra, men jag gillar´t! ;)







Puss o snusk




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0