Combat-torsdag



Idag har jag jobbat 7-16. Sen åkte jga hem. Åt grymt god middag med mamma, Acke, Ulli & Molly.
Pannbiffar med brunsås, potatis & kokta morötter. Yummy!





















Sen gick jag till gymmet och körde en timmes Combat med syrran & Angelica. Även systrarna Pettersson var där och svettades. :) Skulle egentligen kört Balance med..men så blev icke fallet. Blev lite flumm inne på gymmet tsm med den gravida ist. Haha! Fick dock reda på en sak som gjorde mig upprörd! Borde ju inte bry mig..men det handlar om en princip sak. Låt mig va lixom! Gaaahhh!



Nu sitter jag (som vanligt) i min säng med mina två små älsklingar. Hörde att tvätten precis blev klar..så ska sticka upp o hänga upp den. Sen kommer Jonas hit vid 22.45. Segt att han kommer så sent..men de blir ju tyvärr så när han jobbar kvällar..:( Tur att jag är ledig imon så man slipper hoppa upp kl 05.45. Nu kan vi iaf sova ut, äta en go frulle och umgås lite.








Min nya kärlek! <3






Kloak råttan! :)















Vid 1-tiden imon ska jag träna gym med Angelica. Ska bli riktigt gött.
Sen imon kväll är det ju AW med gamla lagerråttorna från Mercedes. Ska bli kul!




På lördag är det dax för MRL-release. Roooligt. Blir träning 4 ggr denna veckan och det gillar jag verkligen. :)




Sen jobb på lördag kväll och söndag dag. Jag längtar tills söndag kl 16 nu...!!




Puss

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0