ja!





Har tränat idag...va typ en vecka sen sist. Usch vad jag inte gillar när det går så långt emellan gångerna. Men har då iof träffat goa vänner och gjort annat kul ist :)
Combat blev det och gud så gott det var att få skvätta lite svett.




Jobbat månd kväll o dag idag. Ledig nu ons o torsda sen jobbar jag heeela långa helgen..så segt. Men men..kan ju hoppas att det e slut på helgjobb snart!





Är ensam hemma nu tills på torsdag med. Rätt gött faktist. Sitter i min soffa i vardagsrummet nu faktist. Mamma har den här tills hon får sin nya innan jul nångång. På tal om mamma så är hon hos sin mamma i Hamburg och hälsar på. Hon överraskade henne på hennes födelsedag i söndags! :)




Helgen som va nu va grymt bra förresten. den började med grymt god Sushi med min Jonas i stan. Sen åkte vi hem till Tess o hade fredagsmys med henne, Uffe, Lollo & Jonathan. Sov länge på lördagen o hade sen en grymt mysig frulle med färska frallor o O`BOY!
På kvällen var det dax för fest hos bästa lillebror Sebbe o Ida. En sjukt lyckad fest!









Sushi e gött






Mina svägerskor




Rätt hål?






What?








Söndan blev RÄTT slapp kan jag säga. Det var hela dagen i lång i soffan med min pojk o 2 katter <3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0