Min underbara helg!



Haft en grymme helg!

Jobbade dock fredag kväll o lördag dag. Men sen på lördag kväll var det dax för lite fest.
Åkte hem o slängde mig i duschen för att sen göra mig i ordning.
Jonas kom efter ett tag o vi käkade lite. Åkte sen hem till Tess för o festa.
Jag utklädd till en tysk flicka o Jonas till..hmmmmm inget..;)





Lollo, Tess & jag i Lördags.





Kvällen slutade på Parken o med att Jonas o jag sov över hos Lollo. Efter nån timma ramlade Mimmi & Linda in fulla o glada..haha. Vi vakna sen vid 8-tiden och tog bussen in till stan. Åkte hem hit o bytte om o sen hem till syrran,Fredrik o Elliot. det var dax för korvgrillning i skogen med hela ligan! :) Vi sov la 3-4 timmar den natten...rätt trött. Vid 2 tiden åkte vi till Kungälv o där blev vi upplockade av Jonas pappa. Vi skulle åka till Uddevalla o kolla när han uppträdde. elvis tema var det. från "Memphis till LA" hette showen.
Riktigt riktigt bra o väldigt kul att få träffa hans pappa :)


Vi va hemm hos Jonas vid 22-tiden i söndags. Jag va så trött så visste inte va ja skulle ta vägen.
Så blev raka vägen i säng!





En dag i skogen


















En dag i Uddevalla
















Igår blev det en liten sväng ner till Kungälvs city..Jonas va på A-förmedlingen o jag satt o vänta. Vi handlade sen lite o gick hem o gjorde pyttipanna med ägg. Såå gott! Sen var det dax för mig att åka hit för att träna MRL. alltid kul..men inte lika roligt när inte syrran står där framme..:(. Åkte sen tillbaka till Kungälv. Träffade underbara Lollo på tåget. :) Sikken överraskning alltså :)




Idag har jag varit hos min älskade frisörska Marija o fixxat till kaluffsen. Och idag gjorde jag lite mer ändring än vanligt. Jag har klippt lugg! Äntligen vågade jag göra nåt annorlunda och det blev faktist väldigt bra :)


























Har varit o tränat Combat idag med...tog en liten solning innan det. Så gott!
Känner mig so men ny människa..hehe :)

 

Nui blir det snart sänga. Ska ju trots allt upp kl 05.30 imon. Yes!




Puss!




 


Kommentarer
Postat av: Siz

jättefint!!!!!

2010-11-02 @ 21:13:11
URL: http://andreaswerin.blogg.se/
Postat av: Andréa

Tack Siz!! :)

2010-11-02 @ 21:31:56
URL: http://andreaswerin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0