Ont







Har lite ont i kroppen nu faktist...combaten igår o så pump idag.
Benen skakade i utfallslåten..men det e rätt gött ändå.









Blev en liten "drink" efter träningen.


Nu sitter jag i soffan med Jonas som kollar på sitt älsklingsprogram. "Hells Kitchen".
Jag tycker det e skittråkigt så jag hamnade här ist.



I mon ska jag på en liten tripp till A-sås faktist. Hälsa på min bästa vän på jobbet och mitt lilla hittebarn Ida. Dom jobbar ihop på Ur&Penn. Ska även kolla efter en ny klocka och nog köpa ett nytt band till en jag har här hemma.



Vart ledig idag..så jag körde värsta städracet här idag. Rätt gött o få det gjort. Har även tvättat som en tok med.






Nee..nu ska jag nog slå rekordet på mitt nya favvospel på iPhonen. BUBBLES! :)


















PÖSS.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0