Tunnbad, arbete & Cirkus



Haft en lugn o skön helg hemma hos min älskade syster i helgen.
Den började bra med buss 3.30h från Malmö till GBG, sen 40min buss från GBG till Gråbo.
Där blev det "lat Tacos", vin, godis & Så ska det låta. Kollade sen på mord i sinnet också..haha grym Valborg va? :P

Vaknade sen på Lördag morgon av att lilla goa Elliot ligger inne i sitt rum o ropar "Mamma, pappa, Eeea". Hehehe..man kunde juh inte annat än o le..så jag traskade upp och tog med han till soffan o kollade på barnprogram med honom :)
Efter en stund kom även hans slappa föräldrar upp och då blev det lyxfrulle, som alltid där :)

Syrran & jag åkte sen och handla mat o grejjer inför kvällen. Blev även en liten tripp inne på New Point och där fick jag köpt mig en ny fin sjal. 2 st för 100kr..vi var ju bara TVUGNA att slå till syrran & jag :)

Hemm igen käkade vi lite lunch, sen satte vi igång o jobba syrran o jag. Lyfte stenar bort till tunnan och gjorde fint runt den. Riktigt roligt faktist. Fick bli ersättning för träningen vi missade på morgonen :)

Vid 17-tiden kom alla andra gäster och kvällen blev mycket lyckad med grillning, vin o tunnbad!
Blev en rätt tidig kväll där med, sååå himla skönt.






   

Tunnfixande :)




   

   

   







Söndagen spenderade jag med Acke, Ulli & Molly på en liten cykeltur in till Lerum.
Först en fika hos Gabriel & Jennie. (Ullis bror & hans tjej). Sen blev det ett stop utanför cirkusen vid ICA med, vi tog lite kort på dom konstiga djuren innan vi cyklade hem igen.




   

   

  










Jag tog en snabbdusch och packade ihop min saker, sen var det dax att börja resan hitåt.
Jag började kl 16.00 från mamma och var framme här 21.20 ca. Kul resa!! Ska bli så skönt när jag snart slipper det där!! :)



Idag har det vart jobb då...haft en rätt flummig dag på jobbet, haha! Sen blev det träning. Body Pump. Stannade sen till på ICA på smedjegatan och fick äääntligen hämtat ut min grillade kyckling som jag fick som välkomstpresent när jag flytta hit. Snällt va??! :)
Den blev perfa till en sallad som jag ätit nu ikväll o kommer äta till unch imon o middag imon antagligen med..haha!


Nu äre snart "Hollywoodfruar". Ska bli kul & se när Maria Montazami ska dela ut pris på gaygalan..haha hon e ju bara så jäääkla skön. Tänk om man hade haft henne som moster typ :)









Hej hej..








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0