Ja då var dagen kommen....




Igår hade jag en liten avskedsmiddag med min goa Malin. Mötte upp henne på djäknegatan och så traska vi upp till Lilla Torg för att käka. Vi bestämmde oss för att gå till ett ställe som jag inte vart på, så det blev en italiensk restaurang på vårat stammhak Lilla Torg. Jag åt en himla god pasta och Malin tog en smarrig pizza. Så blev det självklart vin till det ;)






Middag med Malin på Lilla Torg





Efter maten blev det en liten cykeltur bak på Malins cykel för min del..haha folk skulle sett oss :P
Sen var det dax för Melodifestival semifinal & marränsvisch..(hur stavas det?). Gott som f...n var det iaf.
Jag vet inte vad jag ska säga om det där med Melodifestivalen alltså. Sikket fiasko det har blivit, men kul o kolla på alla dumma artister som gör bort sig totalt. Säger bara Sha la li sha la la :)



               

Spiddekaga marränger :)





Blev en rätt sen kväll..släckte la lampan vid 1.30. Rätt trött i morse, men det var det värt ;)





Idag var min sista dag här på Mercedes-Benz i Malmö. Det känns verkligen konstigt måste jag säga. Fick en sån där konstig klump i magen innan idag när jag skulle säga hejdå till alla. Har verkligen trivts så oerhört bra med mitt jobb o alla goa jobbarkompisar här. Varje dag har vart hur rolig som helst..alltid nåt kul som händer lixom :) Ni är för goa! (även fast ni är skåningar ;) ).


Dagen va inte så ansträngande idag måste jag säga. Först frulle kl 9 som vanligt. Sen åkte Robin, Hans & jag iväg o hämta kina mat till hela teamet. Så det blev en trevlig gemensam lunch i konferensrummet :)
Sen åkte Hans & jag iväg igen o handlade fika som jag skulle bjuda på.
Hamna på ett konditori som sålde 2st Göteborgare för 25kr. Hahaha. Så klockrent!



Sen var det ju dax för lite fika vid 14-tiden. Då fick jag lite presenter av alla goa jobbarkompisar.
En go fleecejacka och en mysdress från Mercedes. Mina nya arbetskläder på ålderdomshemmet :)




            


Mina fina presenter från jobbarkompisarna.







Resten av dagen har jag spenderat med att packa o ha mig här hemma. Nu är allting klart förutom lite småsaker som jag ska fixa imon innan grabbarna kommer och hämtar mig.





Packat & klart.






Nu ska jag nog ta o försöka sova. Upp & tvätta kl 8 imon & fixa det sista.



Puss på er alla godingar så hörs vi kanske imon innan jag drar härifrån.
Annars så hörs vi HEMMA i Göteborg! :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0