Bönder i storstan ;)



Haft en riktigt go helg med Marre & Tove här i Malmö. Dom kom hit i fredags runt 22 tiden..efter att ha irrat runt i Malmö 40 min ca..haha. Tillslut ringde dom till mig och jag guidade dom hit :)

Så i fredags blev det bara lugnt med godis o mys framför tv:n. Va ju tvugna att uppdatera också ;)

I går åkte vi till Lund och knödde bland allt folk en stund, vi orkade inte så länge så hamnade på en grekisk restaurang ist. Åkte tillbaka hit till mig och tog en filt, el flaska rosé och tre glas vin ner och la oss på gräset.
Shiit vad gott det var! :)

Sen var det dax att fixa i ordning sig och fortsätta förfesten på balkongen.
Det blev sen en grym kväll på Etage. Säga vad man vill om det stället, men bra musik är det iaf :)








   

   

   













Idag har det bara vart hur segt som helst. Tjejerna åkte vid 15..då gick jag ner o handla o nu har jag lagat mat o städat undan här hemma. Har faktist börjat packa lite smått med..hämtade upp lådor från källaren och packa nästan ner alla glas o dyl. Skönt o ha börjat lite...på lördag är det ju dax :)




Klockan är nu 20:09 och det är fortfarande ljust ute! Jag älskar´t! <3





Hepåre!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0