Ballerina Kladdkaka!



Det är redan onsdag kväll..och bara två dagar kvar på denna arbetsveckan. Gott!

Igår blev det en snabbträning efter jobbet. 40 min på crossen...hade verkligen ingen lust alls, så därför ville jag bara få det överstökat. A ja..svettas gjorde jag iaf.

Efter träningen åkte jag hem & duschade. Sen kom Malin hit och jag lagade min specalité till oss. Thaikyckling gryta. Grymt god blev den. Efter maten blev det kaffe, bullar och Ballerina kladdkaka. Sen satt vi som två gn'lliga kärringar och kollade på "Inför Eurovision song contest". Hahaha ni skulle sett oss :) Blev även massa Arvingarna på Spotify sen....jag sa att vi var 23 & 24 år va? :P
Jag har verkligen förälskat mig i Ballerina Kladdkaka, har ni inte testat dom så MÅSTE ni göra det, och inte glömma att doppa i kaffe el mjölk. Jag måste säga att det är godast att doppa i kaffe.
Har testat båda så jag vet ;)








Mums :)








Idag har jag jobbat som vanligt och sen blev det raka vägen hem hit för o laga mat.

 Va grymt fint väder i morse när jag åkte till jobbet, men nu regnar det o e skittråkigt här. I Göteborg är det tydligen helt underbart..såå segt :( Hoppas det kommer hit snart med..iaf till helgen så man kan va ute o solen.
Blir ev. en tripp till Lund på lördag med Tove & Marre för att spana in Lunda karnevalen. Kan bli skoj. Sen blir det ju utgång här i Malmö på kvällen :) Sista natten i Malmö..el iaf fyllenatt. haha!

 

 

Pratade med syrran innan med som kom hem från NY igår kväll. Dom hade verkligen haft det kanonbra. Grymt bra väder och gjort massa turist grejer. Fick tom stå i kö för att komma in i en klädaffär. haha sjukt!

Jag hade ju beställt ID smink av henne, som hon hade fixat. Ska bli så gött o äntligen få börja använda det. :)








Bara 7 dagar kvar nu....






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0