Fullspäckat schema




Jag vet. Vart helkass denna veckan på att uppdatera. Men haft fullt upp med annat för att försvara mig lite.


I tisdags efter jobbet var jag ute och åt med Malin på lilla torg. Blev lite shopping efter det och sen kaffe & ballerina kladdkaka hemma hos mig. Riktigt mysigt :)







  

Fika på lilla torg med Malin & Herr & Fru GB som ska gifta sig på Liseberg snart :)







Onsdagen var det jobb som vanligt..fast det var juh fredag!! :) Efter jobbet åkte jag hem o mötte upp Pappa & Anette som hade kommit ner för o hälsa på mig. Dom slängde sig i soffan trötta efter en lång bilresa och jag tvättade lite.

Sen tog vi bussen ner till stan och åt en himlans god pizza på Casa Mia, blev även ett glas vitt till det. Är det fredag så är det ;)
Alla vi va rätt sega, så vi åkte hem rätt fort o hamna framför tv:n & "Poirot". Nån gammal fransk detektvi..haha. Inget jag skulle kolla på om jag va själv hemma kan jag säga.








Farsan & Anette är kulturella på Lilla Torg med doggy bag pizzan :P









Idag gick vi upp rätt tidigt och sen blev det sightesing i Malmö. Vi tog bussen ner till mitt jobb. Så jag kunde visa dom det oerhört fina kontoret jag jobbar på..:P Sen tog vi en promenix bort till Turning Tourso & tog massa turistkort. Jag kände mig som en liten guide faktist, kunde svara på några frågor dom hade iaf. Lite har man ju lärt sig på det 8 månaderna man har bott där :)  Efter en promenad längs havet tog vi sen en kaffe på Espresso House och knatade sedan vidare upp mot centralen.






   

   










Väl hemma igen satte jag igång och börja packa medans pappa & Anette satt i soffan & fick lyssna på himla bra musik från "Part of Jon" ;)
Vid 13.30 satte vi oss i bilen och åkte hemmåt Göteborg.
Jag satt i baksätet & sov mesta delen av tiden. Sov inte så mkt i natt om man säger så.

Va la hemma runt 17.30 efter alla sjutton stopp vi hade. Kom hem till mamma och möttes av en underbar Elliot som kom gåendes i längan och ropa efter mig. "eeeea". Åhhh han gjorde verkligen min dag.
Man blir alltid så glad av honom! :)
Syrran & Fredrik är ju i NY nu, så han ska vara här ett tag :) Inte alls avis på syrran som går där på gatorna o strosar i 29 gradig värme o sol. Nej jag e inte bitter alls..;P


Efter en stund kom Sebbe & Ida o plocka upp mig. Så det blev tacos o slappt i soffan hemma hos dom. Så gött!





En riktigt go dag med andra ord, men nu är det dax att sova :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0