Barnflicka







Då var det fredag idag och jag har haft en rätt go start på denna dagen.



Gick upp vid 9 tiden och möttes av en go liten Elliot som satt o kolla på Pettsson & Findus när man kom upp för trappan :) Blev kaffe & macka framför tv:n.





  











Vid 10-tiden kom Ida hit och vi drack ännu mera kaffe. Sen blev det en timmes lek ute på lekplatsen. Gunga,åka rutchkana & gräva i sanden :) det e grejjer det.








   


Elliot i sitt ässe :)













Nu sitter jag här o softar medans Elliot ligger uppe och sover och mamma är o jobbar, rätt gött!



Planerade precis för kvällen nu med. Acke, Ulli & Molly va här precis...så nu blir det middag och mys här hemma hos mamma ikväll med bröderna o deras respektive. Skönt att dom tar hand om mig när jag e här hemma, hehe :)













Kan det inte bli lördag snart...;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0