Tvätt onsdag






Nu är det inte långt kvar tills min Lollo & jag flyger till stora staden Stockholm och ska se LADY GAGA!
På fredag bär det av mot Stockholm o hem till Olsson där vi ska sova över helgen. Så grymt snällt av honom :)
Sen på lördag är det konsert som gäller!




 

Så cool :)










Igår blev det inget bloggande tyvärr. Jag tränade först IW med Sunna efter jobbet, sen åkte jag till Mobilia o mötte upp Malin, där fick jag köpt massa cremer till mitt ansikte och lite mat på ICA. Vi åkte sen upp hit till mig och lagade käk o bara slappa. Skrattade rätt mkt åt Malin när hon skulle säga syrsa. Hahahaha...det låter så kul när skåningar säger det. Om ni träffar en skåning måste ni fråga om dom kan säga syyyyrsa! :)




Hon åkte sen hem vid 23 tiden och då fastnade jag i tel till 00.30...;) Va rätt trött i morse kan jag säga.


Idag har jag jobbat, sen åkte jag raka vägen hem hit och började tvätta. Håller fortf på..ska bara ner en sista gång o hämta det sista o vika ihop. Sen blir det nog duchen o soffan igen.




Inte så långt kvar här i Malmö nu, det börjar verkligen närma sig. Känns konstigt..kommer sakna det, samtidigt som det ska bli hur underbart som helst o komma hem igen!






Nä...dax att kila ner till tvätten nu.

Ha det bäst!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0