Premiär bad i HAVET med Malin





Idag fick Malin & jag en knäpp idé! Efter att vi suttit o solen o göttat oss på Lilla Torg och sen svettats i affärerna åkte vi ut till kallbadhuset här i Malmö o tog oss ett dopp i havet! :)

Riktigt kallt, men ändå rätt skönt. Bastade ca 5 min innan..vågade inte sitta längre, för dom NAKNA tanterna stirrade ut oss. Det var tydligen förbjudet med badkläder där..haha, vi var dom ända med bikini på.
Det sket vi i..tänkte ju inte springa runt där o flasha oss :P.






   

   









Rätt gött o ha gjort årets första dopp iaf och ha badat här i Malmö innan jag flyttar hem igen. Nästa vecka ska vi bocka av lite mer saker på "att göra listan". Så som att ha Champagne piknick i en park :)

Åh nu på onsdag ska jag på bio med jobbet förresten, vi har fått biljetter av jobbet till "sex and the city 2".
Det ska bli riktigt kul att se den..har ju hela boxen hemma plus första filmen. Älskar den serien!! :)





I mon är det fredag och då kommer mina goa Götene töser hit! :) Ska bli så kul!





Puss & kram!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0