Manic monday





I morse var man inte pigg alltså. Men det var bara att bita ihop o se glad ut, för det är jag ;)

Dagen gick rätt fort som vanligt. Sen var det dax för lite tränin...orkade egenligen inte o ville bara hem o sova, men Robin tjöta på mig så jag åkte bort o svettades 45 min på crossen. Känndes riktigt gött efteråt.

När jag kom hem tog jag tag i städandet. Måste ju va fint när pappa & Anette kommer på onsdag. Så jag satte igång med dammsugandet o donandet. Tänkte ja skulle försöka börja packa lite så jag kan ta med mig lite saker hem när jag åker upp med dom till helgen.

O nu har jag äntligen löst det med flytthjälp!! :) Underbara Thomas & Osten kommer ner och hjälper mig att köra hem alla saker. Ni är bäst! :) Slipper man gå runt o oroa sig för det mer.

 

Inte så skriv sugen idag faktist..så nu ska jag fixa lite här hemma o sen bänka mig framför Hollywoodfruar! :)

 

Ha dä!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Siz

Skönt att höra att det löst sig med flytten, har allt haft lite dåligt samvete för att vi inte kan hjälpa till...



Pöss pöss

2010-05-11 @ 12:52:43
Postat av: Andréa

Ja det är riktigt gött. hehehe..ingen fara sis! Man kan ju inte alltid :)

Puss!!

2010-05-14 @ 10:43:34
URL: http://andreaswerin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0