Förlåt!!



Mitt internet har inte funkat på två dagar nu, så har tyvärr inte kunnat blogga något. Men det kommer ju alltid något gott ur det onda, så jag har nästan fått packat alla mina saker här i lägnheten. Bara kläderna och lite annat småkraffs kvar nu!! :)


I måndags efter jobbet åkte jag till gymmet och körde en timmes Body Pump, gud vad gött det var. Äntligen få svettas och känna lite verk igen :) Sen åkte jag hem hit, solade och började packa.

I tisdags blev det återigen Body Pump, för att försöka träna bort t-verken..gick la sådär. Har ännu ondare idag, men ack så skönt det är.
Efter träningen skyndade jag mig hem hit. Malin kom inte långt efter mig och vi gav oss iväg till Malmö sopstation för att kasta mitt soffbord. Det var rätt sönderfestat kan man säga, skönt o ha blitt av med det nu. Ännu en mindre sak att ta med sig hem igen.

Idag har det vart en kalasbra dag. Jobbat som vanligt. Sen åkte vi till Entré för att äta lite granna innan det var dax för förhandsvisningen av Sex and the city 2. Gud vilken bra film alltså. Ni måste bara se den. Ettan var bra, men denna va fan strået vassare måste jag säga. Helt underbar!



Very important popcorn fick vi på bion :)











Nu är det inte långt kvar alltså. Det är torsdag imon redan..tiden går skrämmande fort. I morgon ska iaf Malin och jag ha en liten avskedsmiddag för mig..hehe el vad vi ska kalla det. Vi ska iaf ut och äta efter jobbet och sen hitta på nåt annat skoj. Kanske bowla?! :)








hej hej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0