Fixa & dona






Det blev ingen träning idag..fan vad kasst av mig. Men jag trodde jag skulle somna på bussen på väg hem från jobbet. Gick faktist av på hållplatsen vid gymmet..men traskade förbi det och gick upp till Gustav och tog bussen därfirån igen och åkte o handla. Så nu har jag lagat köttfärsås o spaghetti, ätit, duschat, packat upp väskan från helgen, plockat undan o grejjat massa.





Precis satt på lite vatten till kaffet..känns som jag behöver en kopp nu faktist.
Fick mess av Malin innan, så hoppas hon kan komma och joina mig på en kopp :)
Duktig som hon e så skulle hon bara plugga klart först.
Yes, nu ringde hon precis :)





Förresten! Jag har ju fått sommarjobb på kära gamla Sävegården i Floda. Hade fått mitt schema när jag kom hem igår. Så nu kan man planera sommarn, så bra! :) Men för hoppningsvis blir det jobb hela sommarn och sen bär det ju va till Tyskland med syrran, Fredrik & Elliot vecka 32. Ska bli så kul! Äntligen kan jag följa med!! :)
Inte vart där på huuur länge som helst o hälsat på goa Oma. Senast var nog när vi åkte förbi hos henne på väg hem från Österrike sommarn 2008.








Ne, dax för det där kaffet var det ja :)


Puss & Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0