:)




Verkligen haft den bästa lördagen på mycket mycket länge ;)




Segt att åka tillbaka till Malmö idag alltså. Åhh vad skönt det ska bli att få vara här hemma hela tiden sen, bara två veckor kvar. Hoppas verkligen dom kommer gå fort.

Mina götene töser kommer ju ner till mig nästa helg och sen helgen efter det kommer mina flyttgubbar och hjälper mig med att få hem allt. Tiden har gått fort alltså. Helt sjukt!


Nu har jag äntlugen lyckats få tag på en bussbiljett till Malmö iaf. Att det ska va sånt meck. Aja...
Åkte buss runt halva sverige med känns det som. Tre bussar idag..och sen blir det en fjärde. Bra Jobbat ändå va? :)







Nu blir det duschen, sen mat, packa och åka....








Gick förbi lilla Glenn igår under en mysig promenad :)











Hej






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0