FOF & Melodifestival




Varför ska helgerna ALLTID gå så himla fort för? Det är redan söndag och jag ska åka "hem" till Malmö idag igen..segt som bara den . Ochi nget planerat idag heller..ännu roligare..eller inte!

Helgen har iaf vart kanonbra..som vanligt när man e här hemma :)

Åkte från Malmö 12.30 i fredags i en fullsmockad buss och gassande sol rätt i ansiktet.
Kom fram till GBG 16.00..tog tåget hem hit till Stenkullen 16.17. Bytte om & stressa bort till Acke & Ulli..där väntade god middag och jag fick äntligen öppna mina efterlängtade cider som jag släpat på :P

Vid 18.30 kom Sebbe o hämtade oss..körde in oss till Trägårn för Fibes Oh Fibes konsert.
Shit vad bra dom var! Vi stannade kvar ett tag efter konserten..men började röra oss när vi såg hur många småttingar det ramlade in. Det är sjukt. Tom. jag kännde mig gammal..då är det illa!!




   

     
     
   



Så vi begav oss..och under tiden så bestämmde sig "gamlingarna" Acke, Ulli, Syrran & Fredrik för att åka hem med 00.17 tåget. Då mötte jag upp Tess och vi gick till Vasastan och tjöta o drack lite.
Sen kom lilla Roman dit med..riktigt trevlig kväll!

Igår va jag med Sebbe & Ida på Allum en sväng. Fick köpt nya underkläder för presentkortet jag fick när jag fyllde år..riktigt fina är dom :)
Tess kom dit en sväng med o lämnade mina nycklar som jag lagt i hennes väska kvällen innan. Smart Andréa!

Sen blev det lite kaffe hemma hos Sebbe & Ida o sen vidare till syrran & Fredrik för mat, mys o melodifestival.



   




Nu sitter jag här och har INGET att göra idag! Känns jäävligt surt att man e hemma o sitter här själv..får lixom nog av det när jag e i Malmö känns det som...:( Morsan sover, syrran e borta hela dan, Acke e ute på vift och sebbe ligger nog bakis idag. Segt!
Det enda jag har planerat e att leta upp mina skridskor nere i källaren..dom ska nämligen med till Malmö.
För den 19e är det juh dax för hockey med jobbet!! :) 



Sticker ner till källaren och gräver nu..haj haj.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0