Soooool!


Gud vad underbart det är när solen skiner här i Malmö! Allt blir sååå mycket bättre då.
Man blir glad! Och det behöver jag!

Idag har jag varit på jobbet som vanligt. Måste säga att jag trivs väldigt bra där med alla jag jobbar med. Riktigt gött gäng alltså :)

Efter jobbet tog jag en promenix till centralen..därifrån tog jag bussen till Mobilia för att handla lite o sen traska hem. Sen städade jag lite, laga mat o fixa.

Nu sitter jag och kollar på Greys!! Yes. Så gött att det har börjat igen. Som jag saknat det! :)





Greys!!






I mon är det jobb som vanligt..sen ska jag träffa Malin på en fika ( i solen?). :)




Malin & jag på slagthuset :)








Sen på fredag är det dax för en tripp hem till Göteborg igen. Börjar helgen bra med en Fibes Oh Fibes konsert på Trägårn med Syrran, Fredik, Acke & Ulli.



En annan rolig grej att se fram emot är fredagen den 19e. Då ska vi spela hockey med jobbet..fan va kul det ska bli :) Jobbigt att alla vet att jag spelat hockey bara..så måste juh va lite bra iaf ;P
 O sen dan efter iväg o sova på slott med pappa o gänget :)




Lollo!! Du ska veta hur mycket jag tänker på dig, på er! <3






Pussar!!











Tjoohoo




Kommentarer
Postat av: Nyfiken i en strut...

Fixar du hockeyn med dina ben då? Eller det går upp och ner med besvären?

Undrar om de finns vuxenskridskor med 2 skenor på varje...?

2010-03-04 @ 16:08:39
Postat av: Andréa

Mina ben?? Aha mina knän menar du? Jo de ska nog gå om jag klarat av det i så många år innan :)



Hahaha..du kan nog få specialskridskor isf. ska du med förresten?

2010-03-04 @ 20:43:57
URL: http://andreaswerin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0