Strike, Locatelli & Push!





Wooohooo sikken grymt rolig kväll det blev igår.



Började med Bowling på strike..efter att taxichaffisen irrat runt som fan i gamlestan. Mupp.
Och jaa...en strike fick jag faktist. Riktigt bra där!





   

   

  






Vid 20.45 kom vi till Locatelli...alla redan då rätt så goa.
Massa gott o dricka med massa underbara människor <3

Sen gick vi alla till Push. Första gången där faktist, och måste säga att det var väldigt bra!

Denna kvällen måste göras om!!





Nu har jag precis ätit god tacos ihop med Ulli & Molly. Dom kom hit med maten klar..så gott. Nu e man ännu segare än innan o ska nog slänga mig i soffan ett tag. Måste ladda upp för träningen ikväll. Yes. 18.40 blir det body step med syrran. Sen troligen lite mys med J ;)



Underbart att vara hemma alltså. Guuu vad jag gillar´t!




Ha det gött haj.







Kommentarer
Postat av: Ine

Du e bäst gumman <3 Kvällen va underbar!

2010-03-28 @ 15:59:30
Postat av: Andréa

Du med tjejen!! Ja riktigt underbar! Måste vi göra om snaaart!!! <3

2010-03-29 @ 12:47:17
URL: http://andreaswerin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0