Hockey & spöööken



Förlåt igen. Men det är jobbigt att hålla den uppdaterad varje dag när man har mkt på schemat!

I fredags var det juh dax för den efterlängtade hockeymatchen med jobbet :)
Åkte hem hit efter jbbet o va helt slut..hade lätt kunnat somna, men jag laddade upp med lite tacos som blev över efter i torsdags o sen var det bara att åka igen.

Blev rätt orättvis uppdelning bland lagen, så vi loosa juh. Men gud vad kul vi hade. Hände iof en stooor incident! Jag bröt TVÅ naglar. Shiiit vad ont det gjorde alltså o såå synd om mig var det!!
Efter matchen blev det en liten sväng på stan. Först Mosaik & sen nån irländsk pub. Va la hemma vid 2-tiden.
Lite småfull o då skulle jag packa ordning det sista.



   

   

Har suttit en timme nu o försökt vrida mina bilder..men för gäves. Så irriterande.
Så ni får ta det för denna gången...sorry!!



Gick la o la mig vid 4 tiden o sen upp o hoppa kl 7.30..el blev rättare sagt väckt vid den tiden. Så de va snabba ryck för att hinna med bussen som skulle gå 9.25.
Blev en rätt seeg resa med mkt sömn. Väl framme i GBG kom kom syrran & co o plocka upp mig så var det raka vägen mot Thorskogs slott.

Där fick jag juh självklart ett eget litet läskigt spökrum :/. Vid 14 tiden var et dax för afternoon tea ocj oooj så mkt vi åt. Det gick vi av sen med en go promenix runt slottet. Sen blev det en go bastu innan det var dax att göra sig i ordning för 4-rätters middan. Massa god mat o massa gott vin. Vi satt nog och åt till 23 tiden. Blev en liten drink efter det o sen skulle tydligen alla gå o lägga sig. Det ville INTE jag. Jag försökte hålla mig kvar inne på Sebbe & Idas rum så länge jag bara kunde..för vågade verkligen inte sova. Men tillslut kastade dom ut mig så jag hade inget val. Somnade la vid 1- tiden men vaknade sen vid 3 tiden igen av att "någon" ringde ;) Sen kunde jag INTE somna om..låg vaken till 5 tiden o läste Illustrerad vetenskap. Vaknade sen av larmet 7.46 o hoppa upp ur sängen. Då var det dax för brakfrukost!


   

   

Har en needrans massa bilder härifrån, så lägger upp dom på Facebook istället.
Gå in där o kika!!







Vid 11 tiden åkte vi därifrån o hem till mamma..el jag iaf. Slängde in väskorna och sen iväg igen. Blev en liiiten promenix i stenkullen och sen en fika i Lerum med J :)

Vid 16 tiden var det dax att åka in till stan igen för att ta bussen hit. såå segt. Ville verkligen inte. Det började bra med att bussen var 20 min försenad och jag fick sitta bredvid en kille som lukta FISK!

Idag har jag jobbat som vaaanligt och sen tränad body pump. Gick inte så bra idag..hamna längst bak o såg inte ett skit..men men, tränat fick jag iaf och det var göött!





------------------------------------------------------------------------------------------------------




Har en sån där j***a period just nu. Varför kan inte allt bara flyta på för EN gång skull!?





Kommentarer
Postat av: Jessica

Såg väldigt mysigt ut det där!! Vart ligger det??



Puss&Kram

2010-03-22 @ 22:29:59
URL: http://lonkakola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0