Bästa helgen!



Förlåt! NU har jag varit sådär dålig på att uppdatera igen. MEN haft fullt upp här sen i fredags kväll.

Vid 22 tiden kom Sebbe,Ida & Leslie hit. Jag fick paket av dom. Datorhögtalare. Yaaaay! Vi slet upp dom med en gång och skulle förbereda för festen..när vi fått ihop dom o skulle sätta på musiken so spraka dety som satan från baslådan...faaan. Helt ny o redan sönder lixom. Vi hade inget val..så packa ihop allt igen och panerade att åka ner till Mobilia och köpa nya dan där på.
Vi satt uppe och tjöta, drack lite och hade det allmänt trevligt.
Vid 2 tiden gick vi alla o la oss i sovrummet där jag hade slängt upp Daniels stora dubbelmaddras :)

På lördagen blev det först en sväng i Triangeln och stan. Shiiit vad kallt det var. Så vi palla inte så länge. Jag fick köpt ett par skor iaf:) Sen åkte vi till Mobilia då för att kolla på nya högtalare..efter många om o men o spring mellan affärerna köpte vi exakt likadana osm jag hade fått fast för 200 kr dyrare..sjukt.
Svängde även förbi COOP o handlade massa inför kvällen.
När vi kom hem slet vi upp dom nya högtalarna och koppla in dom....samma visa igen!! Det här måste vara nåt spec fel alltså! Man kan juh inte ha sån jääkla otur! Efter många svordomar o gapande kom smarthuvudet Lelsie på att man kanske ska ta bort skyddsplasten på "utblåset" på baslådan så att ljudet verkligen kommer ut. Och mycket riktigt...då funkade den alldeles utmärkt. Hahahahaha! Hur dum får man vara egentligen?!
Har rätt kul åt det nu efteråt iof. :D

Jag stressade sen som en galning här hemma. Duscha,föna,platta & locka håret. Sminka mig och skulle samtidigt fixa massa annat. Shit alltså! Vud 16.30 får jag ett MMS av Angelica där det är en bild på en tågbiljett.

Göteborg C - Malmö C 27 februari. Hmmmm..vad ska hon göra här tänkte jag. Blåvitt spelar la inte idag?! Så jag slänger iväg ett sms o frågar om hon e här? Då ringer hon upp o gapar. KOM NER OCH ÖPPNA DÖRREN! Hahahaha! Då kommer hon Sara & Jannika och överraskar mig. Helt sjukt! Visste inte om jag såg rätt. Shiiit vad glad jag blev alltså. Du e bäst gumman!! :)
Sen ramla det bara in mer o mer folk...Thomas, Osten & Daniel kom inte långt efter.
O sen Lollo, Mimmi & Alice.
2 sek efter dom ringde det på dörren och då står Magnus & Suli där!!
Ännu en överraskning! Fan va underbara ni är alltså!

Kvällen blev bara bättre & bättre. Hade hur kul som helst och fick mycket fina presenter!
Vi avslutade på slagthuset här i Malmö, och oj sikket bra ställe...stort och mycket bra musik! :)
Dit lär man juh gå igen.

När vi kom hit sen blev det rostade mackor, pyttipanna o annat gott..:)
Sen sa det bara bom så däcka alla. Det där med sovandetgick vääldigt bra..6 st i sovrummet o r4esten i kök o vardagsrum..kalas det där! :)




   

   

   


    
   




I söndags blev det sen en promenad ner till Dalaplan för lite go pizza...sen lämnade alla mig igen en efter en.
Känndes väldigt konstigt måste jag säga. Mådde typ dåligt!

Sen igår va ingen bra dag alltså...sjukt trött, seg och bara allmänt tråkig. Blev iaf en sväng till gymmet för att rensa skallen lite....väldigt skönt.
Idag var det mycket bättre. Bara jääkligt jobbigt när det går uppochner sådär..det gillar vi inte!
Blev även en svng till gymmet idag med..50 min på crossen + mage. Känns skönt.



Sådär mamma! Nu kan du läsa om våran helg o spana in bilderna :)


PUSS!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0