Gött mos!



Åhhh körde Body Step idag. Shit va jobbigt o svettigt det var..men fan så kul. Speciellt när instruktören e sååå dukitg o pushande med! Älskar´t! Synd bara att det inte är min älskade syrra som står där framme..:(
sååå typiskt att hon har så mkt på LSC nu när jag inte tränar där längre.
Saknar mitt kära Stenkullen mycket ibland alltså. Det är riktigt jobbigt när jag tänker på det.

Ska juh hem nästa helg iaf..fast inte till stenkullen då iof.
Ska juh till Thorskogs slott med pappa o alla syskonen.
O jag ska sova SJÄLV på ett slott. Det är lite scaaaary faktist. Vet inte om ja kommer våga. Antingen får jag supa mig redlös..eller så drar jag in madrassen till någon utav de andras rum. :P







Här ska vi bo...på spökslottet..:/





Packa träningsväskan, fixa matlådan, kolla klart på greys..sen sova.



Puss på er!










Kommentarer
Postat av: gift

np ja kan åka ner till dig å hålla dig sällskap :D

2010-03-10 @ 21:46:48
Postat av: Andréa

okej..gött :) vem är du som ska göra det då?

2010-03-10 @ 22:01:09
URL: http://andreaswerin.blogg.se/
Postat av: gift

david förhellskotta ;)

2010-03-16 @ 23:42:16
Postat av: Andréa

haha kom hit då! :P

2010-03-18 @ 08:22:07
URL: http://andreaswerin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0