Underbar dag!





Äntligen vart hos frissan o fixat till ruffset igen..så gott. alltid lika kul o tjöta med Marija med.
Hon e så go och riktigt duktig! :)




Mötte upp Lollo på avenyn sen..vi gick o satte oss på en bänk o tjöta o titta på folk. Underbart! Sen kom Tess med o skrämde livet ur oss. Vi traska upp till condeco för att äta lite. När vi satt där så såg vi lilla Roman & hans vän..så dom satte sig också med oss. O så sen kom Angelica med :) Så vi blev ett gäng tillslut. Det är sååå underbart att få vara med sina goa vänner här hemma. Spec nu när våren börjar komma och det är underbart väder ute! Vill inte ens tänka på att jag ska åka tillbaka till Malmö? snart igen. Jag vill vara här! :(


Min tankar snurrar rätt mycket nu kan jag säga..vad ska jag göra?? Vad vill jag göra? :/





Nu har jag suttit här hemma med mamma och hennes vänninor och druckit kaffe och ätit kakor.
Shiiit dom tjatar juh lika mycket som mig o mina kompisar!! haha.



Ska hänga lite tvätt nu, äta en bit mat och sen traska bort till J. :)






Kommentarer
Postat av: Jessica

Ha så mys hos J ;)

2010-03-30 @ 18:59:25
URL: http://lonkakola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0