Tråk


Jag vet inte vad jag ska skriva här längre...alla mina dagar ser likadana ut ändå. Okej..idag tvättade jag ist för o träna. Spännande va?!

Har sen mest suttit här o låtit tiden gå...fan vad den går också. Sjukt fort. snart sitter man juh på jobbet igen. Hmmmmm.

Kollar på Dating in the dark nu. Herregud. Det är rätt kul alltså. Men gud så ytligt det måste vara.
Där märker man verkligen hur utseendet spelar roll.

Rätt bra tv kväll idag alltså. Dating in the dark, Desperete, Cougar town & christine...shit. Det blir sent ikväll igen då...

Sikket tråkigt inlägg...men ahh..så e det just nu.




Kommentarer
Postat av: Siz

Hej!

Jag tycker att det är roligt att läsa dina inlägg. Hinner ju inte alltid ringa...

Har du kollat upp ang semester v 32. Vill ju att su ska kunna komma me till Das Vaterland i år!



Pöss pöss

2010-03-09 @ 21:31:13
Postat av: Andréa

Vad kul o höra siz! Vet att du e en trogen läsare!! :) Du e bäst!

Nee..men ska göra det. Vi får tydligen ut nån lista som man ska fylla i ..så kan inte göra nåt nu ändå tyvärr. Men jag SKA med till das vaterland denna gången!!



Puss

2010-03-10 @ 21:38:50
URL: http://andreaswerin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0