Sju sorters apa!




Denna dagen har juh bara sprungit förbi...vaknade vid 9. Tog en morgon promenix ;) Käka frulle. Sen kom Ida & Elliot vid 10...då blev det en tripp till Allum för att leka latte mammor för en dag. O latte blev det med..över heeela bordet. Japp. Smidig som jag e så spillde jag ut allt över bordet.




 

Ida & Elliot på Mama Mia








Va inne på Telia & hälsade på söta lilla Jessica! Sååå kul o se dig igen gumman! :)

Vi åkte sen hem till Stephanie & Fredrik för att Elliot skulle få sova lite..men icke, han ville kolla på Pingu ist.
Sen blev det en tripp till Lerum med Ida...och sen hem, käka, byta om o knata bort till gymmet för 2 timmars träning med syrran. Först Body Step & sen MRL. Sjuuukt roligt! Massa godingar som va med o träna idag. Körde stepen ihop med söta Kristina sen kom Malin O, Ida & Ine och körde MRL. :)

Nu sitter jag hemma hos Ida & Sebbe helt död i soffan o drickeer kaffe o äter dumle snacks! Sebbe städar som en tok medans Ida & jag sitter här o kollar på Boston Tea Party..haha dom e härliga dom killarna.

 



Gott! :)

 

 

Hej rå....









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0